Friday, March 11, 2011

Berjubah hitam berselendang kelabu

pagi jumaat yg indah...
dah exsited nak pg keje pagi ne...dengan jubah hitam dan selendang kelabu..
kluar2 je rumah tgk tayar motor bocor..aduh hai...hilang mood aku pg ne..ms ne la tayar nak bocor...
kebetulan plk kerta kat rumah semua nya x da...bangda balik rumah dia....
nak x nak abah hantar la naik motor kapcai yg abah bawk pg kebun....hahahahahha..
mak gelak kan aku..
ni dialog mak
"punya la cun bejubah kena naik motor kapcai..abis semua teselak la ni kan...."
ccciiiisssss...siap mak nti..
cpat2 aku suruh abah jalan....kang makin dilayan mak 2 makin suka dia kena kan aku.....
pg la aku ofice dihantar abah dengan motor kapcai yg dipandu sangt berhemah dan lemah lembut...


hehehehehehhehe.....

3 comments:

  1. huahahaaa...
    cik arni nek kapcai jerrssss???
    eheheeee...
    DUGAAN!!!

    ReplyDelete
  2. hahahaha....
    terbang2 saya punya jubah...

    ReplyDelete
  3. mana pic pakai jubah? mes mcm ustazah hehehe

    ReplyDelete