Tuesday, March 15, 2011

baju baru saya

entry kali ne hanya nak tunjuk kan baju baru aku...
pertama nya baju kurung yg mak belikan kat nilai..sebenarnya baju ne nak wat raya....mak belikan untuk aku..kaklong ngn mak...tapi disebabkan aku x da baju dah nak pg kenduri...aku suruh la mak jahit..
so raya kena la beli baju lain..
baju raya yang tak jadi..hahahahaa....

dan yang ni plk di beli oleh MR Amirul saya...setiap kali nak beli baju msti dia serabut..yg x muat lain..yg x berkenan lain...hahahaa....last2 amik la baju ne..terima kaish amirul
ok...sekian...

3 comments:

  1. perantin tu sapa ek??? knpa amik gambo baju baru duduk je sume? pic berdiri xda pn, tp tetap mantap beb huhu

    ReplyDelete
  2. 2 kawan saya la...
    sape pilihkn baju 2..
    mng la mantap..
    terima kasih...

    ReplyDelete
  3. woit2.....nmpk gmok sgt kot time ko pkai kemeja....so, moral of the story....don't wear it...always wear baju kurung...it make u look less fat....hehehe....:-)

    ReplyDelete