Friday, February 18, 2011

siapa paling kacak?..siapa paling cun?..

semalam ada program kat dewan bestari yg di kelola oleh MARA..
di satu suduk terdegar la 4 orang  remaja bercerita....

pelajar A(perempuan)  : aku dgr heboh ckp pakwe ko hensem dan kacak?..
                                      betul ke?..

Pelajar B(perempuan) : mesti la..pakwe aku mng hensem pun..dah la hensem..baik plk 2.......
                                    bercakap ngn bangga nya....

Pelajar A         : mat aku dgr makwe ko cun?
                         betul ke?

Pelajar C (mat)    : x da la..biasa je....x da cun mn pun....

aku ngn oficemate aku ne bantai la tegelak....
hahahhaha....
dalam situasi ne nmpk sngt yg gadis ne sngt berbangga dgn kehenseman pakwe dia........dan sangt teruja dengn kekacakan pakwe dia.......
dah sebalik nya pada teruma ne....

No comments:

Post a Comment